با کرایه ماشین سفرآلامو بهترین هارا تجربه کنید
نوشته شده توسط : سفرآلامو

زنان رانندگان امن تر از مردان هستند. شما احتمالا می دانید که از اجاره خودرو سال رانندگی، اما در حال حاضر شواهد سخت افزاری است که به پشت این تاکید وجود دارد. زنان بیش از حد سرعت 12٪ کمتر از مردان است؛ آنها “سخت تر” 11٪ مردان کمتر و در 28٪ کمتر در شبانه روز هستند. به طور کلی، رانندگان بیشترین درصد سرعت را در ساعت 5:59 صبح و کمترین زمان را در ساعت 5:16 صبح می گذرانند.

این آمار از یک مطالعه در بریتانیا انجام شده توسط سفرآلامو اجاره ماشین  (شرکت سفرآلامو ) که ردیابی یک میلیارد مایل اطلاعات رانندگی با استفاده از دستگاه های سفرآلامو در ماشین و برنامه های سفرآلامو گوشی های هوشمند ردیابی شد. این نتایج راه را برای راه های جدید باز می کند و داده های تله ماتریس برای رانندگی ایمن تر استفاده می شود. این پیام ها را برای ناوگان های مختلف و انواع مختلف – به خصوص ناوگان کوچک است.

ناوگان پیشگام استفاده از تله ماتما و ردیابی GPS با بیش از جاده حمل و نقل بیش از 20 سال پیش. این سیستم ها بهتر شده و ناوگان های غیر حمل و نقل و تدارکات راه انداز خودروهای کوچکتری را به تصویب رساندند. دیوید لوکنس، مدیر بازاریابی عمودی در سفرآلامو می گوید: “مرز آن دسته از کسب و کارهای کوچک است که کسب و کار اصلی آنها رانندگی نیست و درک ریسک مربوط به آن رانندگان.

یک ناوگان بزرگ همیشه دارای مزیت مدیریت ریسک رنت ماشین  – با یا بدون سیستم مخابراتی – در آن است که مدیر ناوگان می تواند بینش واقعی در مورد داده های خرابی در یک ناوگان از، مثلا، 500 وسایل نقلیه. الگوها ظاهر می شوند که می توانند در آن عمل کنند. برای این ناوگان بزرگ، سیستم های مخابراتی تنها دامنه و کیفیت داده را افزایش می دهد.

با این حال، برای ناوگان کوچک، تصادف یکبار ممکن است به عنوان یک ناهنجاری مشاهده شود. اگر باب در روز پنج شنبه از آخرین قرار ملاقاتش به عنوان رئیس مجلس به ون بازگرداند، شما فکر نمی کنید که تصادف ممکن است مانع شود. اما اگر داده های تله ماتما را از طریق صدها ناوگان کوچک در میان ارائه دهندگان تله ماتم های مختلف جمع آوری و جمع آوری کردید چه؟ اگر این کرایه ماشین  داده ها نشان دهند که 75 درصد از حوادث مربوط به کامیون هایی که توسط پیمانکاران سفرآلامو در نیو انگلند هدایت می شوند، در عرض پنج مایل از پایه خانه خود، غروب می کنند؟





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: